Середа, 15.05.2024, 08:24
Сайт вчителя математики Гречишко Надії Василівни
Україна єдина
Меню сайту
Сайт існує
ПОГОДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Січень » 29

Анкета для батьків

1. Яку інформацію Ви хотіли б отримати на бать​ківських зборах?

2. Які питання виховання Вас особливо хвилю​ють?

3. Яку пресу Ви читаєте?

4. Чим Ви можете допомогти класному керівни​ку в роботі з дітьми класу?

5. На що вчителю слід звернути особливу увагу в роботі з Вашою дитиною?

Запрошую до співпраці!!!

Переглядів: 354 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Математика - 6

Урок № 69-72

Тема.  Цілі числа, раціональні числа.

Мета: узагальнити і систематизувати відомості учнів про види чисел; домогтися засвоєння поняття «ціле число», «раціональне число» і зв'я­зок між ними; навчити класифікувати числа.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання (вибірково у «слабких» перевіряємо зошити)

Математичний диктант

Варіант 1 [2]

  1. Напишіть число, протилежне числу 7 [самому собі].
  2. Напишіть число, протилежне нулю [числу —3].
  3. Знайдіть число, протилежне числу -2 [4]. Запишіть відповідну рівн ... Читати далі »
Переглядів: 355 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Алгебра 7

Уроки №38-38 -§20

ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ СПОСОБІВ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ

Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів щодо різних способів розкладання многочленів на множники; виробити вміння застосовувати різні способи розкладання многочленів на множники.

Тип уроку: систематизація та узагальнення знань.

Хід уроку

Запитання до класу

1) Що називається розкладанням многочлена на множники?

2) Яку властивість множення використовують під час винесення спільного множника за дужки?

3) В якій послідовності виконується розкладання многочленів на множники способом групування?

4) Які алгоритми використовують під час розкладання на множники многочленів виду

... Читати далі »

Переглядів: 849 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Геометрія - 8

Урок № 34

Тема. Розв'язування задач

Мета: узагальнити, систематизувати знання учнів про зміст та схе­ми застосування означення та ознак подібності трикутників. Відпрацю­вати навички застосування набутих знань. Провести діагностику рів­ня засвоєння учнями навчального матеріалу з теми «Подібність три­кутників».

Тип уроку: комбінований.

Наочність та обладнання: конспект «Подібність трикутників».

Хід уроку

I. Організаційний етап

 

II. Перевірка домашнього завдання

З метою фронтальної перевірки засвоєння учнями змісту ознак подібності трикутників проводиться мате ... Читати далі »

Переглядів: 865 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Алгебра - 8

Урок № 35

Тема. Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь

Мета: закріпити знання учнів про зміст понять «квадратний корінь з числа», «означення арифметичного квадратного кореня з невід'ємного числа», про зміст запису  та спосіб знаходження ОДЗ цього виразу, про спосіб розв'язання найпростіших ірраціональних рівнянь виду  на основі означення арифметичного квадратного кореня з не­від'ємного числа; удосконалити вміння добувати арифметичний квад­ратний корінь із числа, знах ... Читати далі »

Переглядів: 398 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Корисні посилання:
1. http://www.testmath.com.ua/?AspxAutoDetectCookieSupport=1
2. http://vin-distanziyne.at.ua/index/perevir_svoji_intelektualni_mozhlivosti/0-13

Дистанційне навчання на період "карантину"

Алгебра – 9

Р.ІІ,§14 Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь другог степеня з двома змінними. Узагальнення матеріалу. Підготовка до контрольної роботи.

УРОК № 35

Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними.

Мета уроку: закріпити знання учнів про загальну схему розв'язування задач складанням системи рівнянь з двома змінними. Про­довжити роботу над виробленням уміння виконувати дії відповідно до вивченої схеми розв'язування задач різног ... Читати далі »

Переглядів: 1360 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Для сучасного розвитку дистанційного навчання учнів виділяють такі типи, які відрізняються між собою за ступенем дистанційності, індивідуалізації і продуктивності 1-й тип: Школа — Інтернет Дистанційне навчання вирішує завдання очного навчання. Учні навчаються очно в традиційній шкоті і разом зі своїм очним учителем взаємодіють з віддаленою від них інформацією, різними освітніми об'єктами, іноді з учнями з інших шкіл і фахівцями в досліджуваних галузях. Основний навчальний процес який відбувається в очній школі використовуєдоступ до Інтернету, його інформаційні і телекомунікаційні можливості. Комунікації з віддаленими учнями і вчителями носять епізодичний характер. Мережа розширює можливість доступу до масивів інформації. Головну роль у цьому типі навчання відіграє шкільний освітній сервер, на якому розміщуються навчальні матеріали школярів і вчителів, посилання на інші матеріали з мережі. Критерії оцінювання результатів дистанційного навчання даного типу практично не відрізняються від ... Читати далі »
Переглядів: 348 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

ВСІМ ПРИВІТ!!!
Вхід на сайт
Архів записів
Друзі сайту
nadiya_grechishko© 2024

uCoz