Мета: узагальнити і систематизувати відомості учнів про види чисел; домогтися засвоєння поняття «ціле число», «раціональне число» і зв'язок між ними; навчити класифікувати числа.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання (вибірково у «слабких» перевіряємо зошити)
Математичний диктант
Варіант 1 [2]
Напишіть число, протилежне числу 7 [самому собі].
Напишіть число, протилежне нулю [числу —3].
Знайдіть число, протилежне числу -2 [4]. Запишіть відповідну рівн
... Читати далі »
Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів щодо різних способів розкладання многочленів на множники; виробити вміння застосовувати різні способи розкладання многочленів на множники.
Тип уроку: систематизація та узагальнення знань.
Хід уроку
Запитання до класу
1) Що називається розкладанням многочлена на множники?
2) Яку властивість множення використовують під час винесення спільного множника за дужки?
3) В якій послідовності виконується розкладання многочленів на множники способом групування?
4) Які алгоритми використовують під час розкладання на множники многочленів виду
Мета: узагальнити, систематизувати знання учнів про зміст та схеми застосування означення та ознак подібності трикутників. Відпрацювати навички застосування набутих знань. Провести діагностику рівня засвоєння учнями навчального матеріалу з теми «Подібність трикутників».
Тип уроку: комбінований.
Наочність та обладнання: конспект «Подібність трикутників».
Хід уроку
I. Організаційний етап
II.Перевірка домашнього завдання
З метою фронтальної перевірки засвоєння учнями змісту ознак подібності трикутників проводиться мате
... Читати далі »
Тема. Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь
Мета: закріпити знання учнів про зміст понять «квадратний корінь з числа», «означення арифметичного квадратного кореня з невід'ємного числа», про зміст запису та спосіб знаходження ОДЗ цього виразу, про спосіб розв'язання найпростіших ірраціональних рівнянь виду на основі означення арифметичного квадратного кореня з невід'ємного числа; удосконалити вміння добувати арифметичний квадратний корінь із числа, знах
... Читати далі »
Корисні посилання:
1. http://www.testmath.com.ua/?AspxAutoDetectCookieSupport=1
2. http://vin-distanziyne.at.ua/index/perevir_svoji_intelektualni_mozhlivosti/0-13
Дистанційне навчання на період "карантину"
Алгебра – 9
Р.ІІ,§14 Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь другог степеня з двома змінними. Узагальнення матеріалу. Підготовка до контрольної роботи.
УРОК №35
Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними.
Мета уроку: закріпити знання учнів про загальну схему розв'язування задач складанням системи рівнянь з двома змінними. Продовжити роботу над виробленням уміння виконувати дії відповідно до вивченої схеми розв'язування задач різног
... Читати далі »
Для сучасного розвитку дистанційного навчання учнів виділяють такі типи, які відрізняються між собою за ступенем дистанційності, індивідуалізації і продуктивності
1-й тип: Школа — Інтернет Дистанційне навчання вирішує завдання очного навчання. Учні навчаються очно в традиційній шкоті і разом зі своїм очним учителем взаємодіють з віддаленою від них інформацією, різними освітніми об'єктами, іноді з учнями з інших шкіл і фахівцями в досліджуваних галузях.
Основний навчальний процес який відбувається в очній школі використовуєдоступ до Інтернету, його інформаційні і телекомунікаційні можливості. Комунікації з віддаленими учнями і вчителями носять епізодичний характер. Мережа розширює можливість доступу до масивів інформації. Головну роль у цьому типі навчання відіграє шкільний освітній сервер, на якому розміщуються навчальні матеріали школярів і вчителів, посилання на інші матеріали з мережі. Критерії оцінювання результатів дистанційного навчання даного типу практично не відрізняються від
... Читати далі »