№ п/п
|
Заходи
Напрямки виховної роботи:
|
І тиждень
(01 – 04.09)
|
ІІ тиждень
( 07 – 11.09 )
|
ІІІ тиждень
( 14 – 18.09)
|
ІV тиждень
( 21 – 25.09 )
|
1.
|
Виховні години, класні
збори
|
|
Класні збори №1 на тему:
«Наш клас у новому навчальному році»
|
|
Виховна година на тему: «Уроки війни – уроки толерантності»
|
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Перший урок на тему: «Україна – наш спільний дім»
|
|
Бесіда на тему: «Виховуємо повагу до символів нашої Батьківщини»
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей
|
"Любов до ближнього — джерело величі людини" (бесіда)
|
Відверта розмова «Золоті правила поведінки»
|
"Цінності моєї родини" (круглий стіл)
|
"Портрет мого колективу" (анкетування)
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Вступний інструктаж
|
"Мій ідеал"
|
"Бережи честь змолоду"
|
"Найскладніше - не відстоювати свою думку, а мати її"
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»
|
|
"Чистий зелений світ навколо тебе"
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і
мистецтва
|
|
"Мої захоплення"
|
Оформлення класного куточка
|
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
"Підліткова праця: правознавчий аспект"
|
"Працюємо разом, радіємо разом"
|
"Основи економії та бережливості"
|
Вікторина «У світі професій»
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних даних
|
Залучення учнів до роботи в гуртках, секціях, об'єднаннях.
|
Уточнення списків: соціальний паспорт класу;
|
Спостереження за поведінкою учнів на основі записів зауважень у щоденники
|
9.
|
Робота з
батьками
|
Опитування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів
|
Батьківські збори №1 «Як правильно організувати режим дня учня дев’ятикласника»
|
Формування банка даних про сім'ю та сімейно-родинне виховання
|
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику
|
|
|
Взяти участь у загальношкільному заході «Свято квітів», присвяченому дню визволенню Полтавщини
|