![]() |
9 клас
№ п/п |
Заходи Напрямки виховної роботи:
|
І тиждень (01 – 04.09) |
ІІ тиждень ( 07 – 11.09 ) |
ІІІ тиждень ( 14 – 18.09) |
ІV тиждень ( 21 – 25.09 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
|
Класні збори №1 на тему: «Наш клас у новому навчальному році» |
|
Виховна година на тему: «Уроки війни – уроки толерантності»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок на тему: «Україна – наш спільний дім» |
|
Бесіда на тему: «Виховуємо повагу до символів нашої Батьківщини» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
"Любов до ближнього — джерело величі людини" (бесіда) |
Відверта розмова «Золоті правила поведінки» |
"Цінності моєї родини" (круглий стіл) |
"Портрет мого колективу" (анкетування) |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Вступний інструктаж
|
"Мій ідеал" |
"Бережи честь змолоду" |
"Найскладніше - не відстоювати свою думку, а мати її" |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас» |
|
"Чистий зелений світ навколо тебе" |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
"Мої захоплення" |
Оформлення класного куточка |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
"Підліткова праця: правознавчий аспект" |
"Працюємо разом, радіємо разом" |
"Основи економії та бережливості" |
Вікторина «У світі професій» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних даних |
Залучення учнів до роботи в гуртках, секціях, об'єднаннях. |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу;
|
Спостереження за поведінкою учнів на основі записів зауважень у щоденники |
9. |
Робота з батьками |
Опитування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Батьківські збори №1 «Як правильно організувати режим дня учня дев’ятикласника» |
Формування банка даних про сім'ю та сімейно-родинне виховання |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику |
|
|
Взяти участь у загальношкільному заході «Свято квітів», присвяченому дню визволенню Полтавщини |
№ п/п |
Заходи Напрямки виховної роботи:
|
І тиждень (28.09 – 02.10 ) |
ІІ тиждень ( 05.10 – 09.10 ) |
ІІІ тиждень ( 12.10 -16.10 ) |
ІV тиждень 19.10 – 23.10 |
1. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
"Громадянське суспільство - гарантія дотримання прав людини" (бесіда) |
|
"Гуманістична мораль у громадянському суспільстві" (бесіда)
|
|
2. |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
Виховна година на тему: «Люблю я свій народ, шаную його звичаї» |
|
"Відкрийте чарівні двері добра і довіри" |
3. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з електроприладами) |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з газоприладами) |
Анкетування «Що нам заважає вчитися?» |
Інструктаж по техніці безпеки під час осінніх канікул |
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
"Чистий зелений світ навколо тебе" (прибирання шкільної території) |
|
"Чистий зелений світ навколо тебе" (прибирання шкільної території) |
5. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
"Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки» |
|
"Подорож мережею Інтернет: віртуальні музеї» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда – роздум «Усі професії важливі, вибирай свою»
|
|
"Підліткова праця: правознавчий аспект" (інформаційна година) |
7. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда за наслідками спостереження та оцінка організаторських здібностей учнів ( ) |
Спостереження за поведінкою ( ) Аналіз зауважень вчителів |
|
|
8. |
Робота з батьками |
Робота з сім'ями, які потребують педагогічної допомоги ( ) |
Засідання батьківського комітету
|
Відвідування сім’ї учня з метою виявлення причини неуспішності ( ) |
|
9 |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
Провести вечір відпочинку «Посвята у старшокласники» |