Поведінка дітей з синдромом дефіциту уваги — постійне джерело стресу й складних переживань для самої дитини, її сім’ї, учителів й однокласників. Саме тому останнім часом проблема ефективності навчання гіперактивних дітей стає все більш обговорюваною серед педагогів і шкільних психологів і одним з найважливіших завдань сучасної школи є застосування продуктивних форм організації навчальної діяльності учнів.
Досить часто трапляється так, що в класі є учень, і добре, якщо він один, який своєю надмірною активністю може звести нанівець гарний урок навіть досвідченого педагога. Означена активність майже завжди не стосується тем
... Читати далі »
Державна підсумкова атестація випускників 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів проводиться у письмовій формі з 1 по 8 червня 2016 року з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу (за переліком).
Завдання для проведення атестації укладають учителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.
Мета: узагальнити і систематизувати відомості учнів про види чисел; домогтися засвоєння поняття «ціле число», «раціональне число» і зв'язок між ними; навчити класифікувати числа.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання (вибірково у «слабких» перевіряємо зошити)
Математичний диктант
Варіант 1 [2]
Напишіть число, протилежне числу 7 [самому собі].
Напишіть число, протилежне нулю [числу —3].
Знайдіть число, протилежне числу -2 [4]. Запишіть відповідну рівн
... Читати далі »
Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів щодо різних способів розкладання многочленів на множники; виробити вміння застосовувати різні способи розкладання многочленів на множники.
Тип уроку: систематизація та узагальнення знань.
Хід уроку
Запитання до класу
1) Що називається розкладанням многочлена на множники?
2) Яку властивість множення використовують під час винесення спільного множника за дужки?
3) В якій послідовності виконується розкладання многочленів на множники способом групування?
4) Які алгоритми використовують під час розкладання на множники многочленів виду
Мета: узагальнити, систематизувати знання учнів про зміст та схеми застосування означення та ознак подібності трикутників. Відпрацювати навички застосування набутих знань. Провести діагностику рівня засвоєння учнями навчального матеріалу з теми «Подібність трикутників».
Тип уроку: комбінований.
Наочність та обладнання: конспект «Подібність трикутників».
Хід уроку
I. Організаційний етап
II.Перевірка домашнього завдання
З метою фронтальної перевірки засвоєння учнями змісту ознак подібності трикутників проводиться мате
... Читати далі »