Середа, 15.05.2024, 20:47
Сайт вчителя математики Гречишко Надії Василівни
Україна єдина
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [44]
Сайт існує
ПОГОДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Впровадження методики “Перевернуте навчання” на уроках математики
[ Викачати з сервера (6.96 Mb) ] 06.02.2020, 02:37

Тема досвіду Впровадження методики “Перевернуте навчання” на уроках математики

Автор: Гречишко Н.В., вчитель математики вищої категорії Орлицьої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кобеляцької  райдержадміністрації Полтавської області

Сфера застосування

Загальноосвітній навчальний заклад,

середня та старша школа

На даний момент відбувається революція в способі отримання знань. Завдяки розвитку інформаційних технологій знання є всюди, треба лише знати спосіб їх отримання. Доступ до знань знецінився, а разом із цим учитель втратив монополію на знання. Але це не означає, що роль вчителя знівелювалась і він тепер непотрібний. Навпаки, роль вчителя зростає. Адже саме йому належить навчити учня способам отримання знань, навичкам аналізу отриманої інформації, умінню шукати і знаходити необхідні знання, синтезувати їх та створювати нові.

 

Актуальність

Сьогодні вже нікого не здивуєш демонстраційними презентаціями під час уроку. Технічний прогрес швидко рухається вперед. Освіта теж не стоїть на місці. Інформаційні технології дозволяють поглянути на урок під іншим кутом. Сьогоднішні учні – це учні віку цифрових технологій.

XXI століття - це час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства, у якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу країни.

Очікувані результати

  • вимагає від учителя великих змін. Як на мене, учитель повинен не просто надавати учням певних знань, а навчити їх мислити, структурувати інформацію та цілеспрямовано відбирати необхідне. Сучасний учитель повинен нести учням не просто нові знання, а новий тип оволодіння інформацією. В зв’язку з цим, особливого значення набуває переорієнтація мислення вчителя на усвідомлення принципово нових вимог до його педагогічної діяльності. . Адже, сучасні освітні інформаційні технології – це потужний стимул, який дозволяє розвивати пізнавальну активність учнів, покращує якість знань, сприяє розвитку навичок самостійного отримання знань. Під час уроку учні , при співпраці з вчителем обмінюються своїми знаннями,ставлять запитання , створюючи при цьому «дискусійне поле» Саме це і метою будь-якої системи ефективних уроків, до якої прагне кожен вчитель сьогодення.

 

Категорія: Мої файли | Додав: ПРИВІТ
Переглядів: 318 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
ВСІМ ПРИВІТ!!!
Вхід на сайт
Друзі сайту
nadiya_grechishko© 2024

uCoz