Середа, 15.05.2024, 13:42
Сайт вчителя математики Гречишко Надії Василівни
Україна єдина
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [44]
Сайт існує
ПОГОДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 44
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Календарно-тематичне планування з алгебри для _9_ класу на 2017 / 2018 н.р.

згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

Мої файли | Переглядів: 936 | Завантажень: 145 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 02.09.2017 | Коментарі (0)

Геометрія - 9 клас

Єршова А.П. та ін.. Геометрія: Підручн. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів – Х.: Вид-во «Ранок», 2017

 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

Мої файли | Переглядів: 937 | Завантажень: 168 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 02.09.2017 | Коментарі (0)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ _ ГЕОМЕТРІЯ_  2017/2018_ОНОВЛЕНЕ 

Мої файли | Переглядів: 1714 | Завантажень: 459 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

Ось і настав він, довгожданний день для всієї дітвори – день зустрічей, усмішок, день першого шкільного дзвоника. Ми за доброю традицією зустрічаємо Перше вересня – початок нового навчального року, як велике і радісне свято.

 

Мої файли | Переглядів: 530 | Завантажень: 6 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

11 КЛАС. АЛГЕБРА ТА ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ

Академічний рівень

Мої файли | Переглядів: 1949 | Завантажень: 624 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 15.08.2017 | Коментарі (0)

Календарно-тематичне планування

Геометрія, 10 клас

 академічний рівень, 2016-2017 н.р.

(За підручниками Геометрія. 10 клас. О.Я. Біляніна, Г.І. Білянін, В.О. Швець та Геометрія. 11клас. В.Г.Апостолова )

Календарний план, що пропонується, є орієнтовним, тому кожен учитель може вносити корективи з урахуванням конкретних умов: рівня підготовленості учнів, їх індивідуальних особливостей, рівня майстерності та досвіду, вибору форм і методів вивчення конкретної теми та ін.

Мої файли | Переглядів: 2759 | Завантажень: 255 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 28.08.2016 | Коментарі (0)

Алгебра і початки аналізу. 10 клас. Академічний рівень

 

Підручник:  А.Г. Мерзляк, Д.А. Номировський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Алгебра і початки аналізу. Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. Харків, «Гімназія», 2010.

:  А.Г. Мерзляк, Д.А. Номировський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Алгебра і початки аналізу. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. Харків, «Гімназія», 2011.

  (2 години на тиждень, всього -  70 годин)

Календарний план, що пропонується, є орієнтовним, тому кожен учитель може вносити корективи з урахуванням конкретних умов: рівня підготовленості учнів, їх індивідуальних особливостей, рівня майстерності та досвіду, вибору форм і методів вивчення конкретної теми та ін.

Мої файли | Переглядів: 3247 | Завантажень: 234 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 28.08.2016 | Коментарі (0)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Академічний рівень

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

Програма призначена для організації навчання математики на академічному рівні, якому відповідають біолого-хімічний, біолого-фізичний, біотехнологічний, хіміко-технологічний, фізико-хімічний, агрохімічний профілі природничо-математичного напряму профільного навчання, а також технологічний профіль. Для цих профілів математика є базовим (обов’язковим для вивчення) предметом, близьким до профільних навчальних дисциплін — хімії, фізики, біології, технологій.

Мета навчання математики на академічному рівні полягає у забезпеченні загальноосвітньої підготовки з математики, необхідної для успішної самореалізації особистості у динамічному соціальному середовищі, її соціалізації і достатньої для вивчення профільних предметів, для успішної майбутньої професійної діяльності в тих сферах, де математика відіграє роль апарату, специфічного засобу для вивчення й аналізу закономірностей, реальних явищ і процесів.

Досягнення зазначеної мети забезпечується виконанням таких завдань:

  • формування в учнів наукового світогляду, уявлень про ідеї та методи математики, її роль у пізнанні дійсності, усвідомлення математичних знань як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови повноцінного життя в сучасному суспільстві; стійкої мотивації до навчання;
  • оволодіння учнями мовою математики системою математичних знань, навичок і вмінь, потрібних у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервності освіти;
  • інтелектуальний розвиток особистості, передусім розвиток в учнів логічного мислення і просторової уяви, алгоритмічної, інформаційної та графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції;
  • екологічне, естетичне, громадянське виховання та формування позитивних рис особистості;
  • формування життєвих і соціально-ціннісних компетентностей учня.

Змістове наповнення програми реалізує компетентнісний підхід до навчання, спрямований на формування системи відповідних знань, навичок, досвіду, здібностей і ставлення, яка дає змогу обґрунтовано судити про застосування математики в реальному житті, визначає готовність випускника школи до успішної діяльності в різних сферах. Передбачається, що випускник загальноосвітнього навчального закладу:

  • розпізнає проблеми довкілля, які можна розв’язати математичними методами, формулює їх математичною мовою, досліджує та розв’язує ці проблеми, використовуючи математичні знання та методи, інтерпретує отримані результати з урахуванням конкретних умов і цілей дослідження, застосовує математичні моделі при вивченні профільних предметів (інформатики, фізики, хімії, біології, технологій);
  • логічно мислить (аналізує, порівнює, узагальнює і систематизує, класифікує математичні об’єкти за певними властивостями, наводить контрприклади); володіє алгоритмами та евристиками;
  • користується джерелами математичної інформації, може самостійно її відшукати, проаналізувати та передати інформацію, подану в різних формах (графічній, табличній, знаково-символьній);
  • виконує математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, наближені обчислення тощо), раціонально поєднуючи усні, письмові, інструментальні обчислення;
  • виконує тотожні перетворення алгебраїчних, показникових, логарифмічних, тригонометричних виразів;
  • аналізує графіки функціональних залежностей, досліджує їхні властивості; використовує властивості елементарних функцій при аналізі та описуванні реальних явищ, процесів, залежностей;
  • володіє методами математичного аналізу в обсязі, що дозволяє досліджувати властивості елементарних функцій, будувати їх графіки і розв’язувати нескладні прикладні задачі;
  • обчислює ймовірності випадкових подій, оцінює шанси їх настання;

• зображує геометричні фігури, встановлює і обґрунтовує їхні властивості; застосовує властивості фігур при розв’язуванні задач; вимірює геометричні величини, які характеризують розміщення геометричних фігур (відстані, кути), знаходить кількісні характеристики фігур (площі, об’єми).

Структура навчальної програми. Програму подано у формі таблиці, що містить дві колонки: зміст навчального матеріалу і навчальні досягнення учнів. У змісті вказано навчальний матеріал, який підлягає вивченню у відповідному класі. Вимоги до навчальних досягнень учнів орієнтують на результати навчання, які є об’єктом контролю й оцінювання.

Зміст навчання математики структуровано за темами двох навчальних курсів «Алгебра і початки аналізу» та «Геометрія» із зазначенням послідовності тем та кількості годин на їх вивчення. Такий розподіл змісту і навчального часу є орієнтовним. Учителям і авторам підручників надається право коригувати послідовність вивчення тем та змінювати розподіл годин на вивчення тем залежно від прийнятої методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій.

У зв’язку із перенесенням тем «Похідна та її застосування» та «Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі» до 10 класу на 2016/2017 навчальний рік укладено окрему таблицю із змістом навчального матеріалу для 11.

За відсутністю можливості забезпечити учнів навчальними матеріалами з тем «Похідна та її застосування» та «Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі», ці теми можуть вивчатися в 11 класі (відповідно до таблиць для 2016/2017 навчального року, вивільнені години в 10 класі розподіляються на розсуд вчителя).

Програмою передбачено резерв навчального часу, а також години для повторення, узагальнення й систематизації вивченого матеріалу. Спосіб використання резервного часу вчитель може обрати самостійно: для повторення на початку навчального року матеріалу, який вивчався у попередніх класах, як додаткові години на вивчення окремих тем, якщо вони важко засвоюються учнями, для проведення інтегрованих з профільними предметами уроків тощо.

Особливості організації навчання.

Програма академічного рівня задає дещо ширший зміст і вищі вимоги до його засвоєння порівняно з рівнем стандарту. Вивчення математики на академічному рівні передбачається передусім у тих випадках, коли вона тісно пов’язана з профільними предметами і забезпечує їх ефективне засвоєння. .

У пропонованій програмі, з метою забезпечити для учнів можливість зміни рівня навчання математики, у кожному класі в основному збережено назви і послідовність вивчення тем, передбачених програмою рівня стандарту.

При навчанні математики на академічному рівні основна увага приділяється не лише засвоєнню математичних знань, а й виробленню вмінь застосовувати їх до розв’язування практичних і прикладних задач, оволодінню математичними методами, моделями, що забезпечить успішне вивчення профільних предметів — хімії, фізики, біології, технологій. При цьому зв’язки математики з профільними предметами посилюються за рахунок розв’язання задач прикладного змісту, ілюстрацій застосування математичних понять, методів і моделей у шкільних курсах хімії, біології, фізики, технологій.

Вивчаючи математику, старшокласники мають усвідомити, що процес її застосування до розв’язування будь-яких прикладних задач розподіляється на три етапи: 1) формалізація (перехід від ситуації, описаної в задачі, до формальної математичної моделі цієї ситуації, і від неї — до чітко сформульованої математичної задачі); 2) розв’язування задачі у межах побудованої моделі; 3) інтерпретація одержаного розв’язання задачі та застосування його до вихідної ситуації.

Залежно від профілю може використовуватися варіативна складова навчального плану, що передбачає проведення факультативів, курсів за вибором, орієнтованих на посилення міжпредметних зв’язків математики з профільними предметами. Наприклад, такі курси за вибором: «Математичні методи обробки результатів хімічного експерименту», «Математичне моделювання у біології», «Прийоми графічного зображення властивостей технічних об’єктів і процесів» тощо. їх вивчення не лише посилює міжпредметні зв’язки, а й сприяє успішному засвоєнню учнями профільних предметів.

Мої файли | Переглядів: 1423 | Завантажень: 317 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 26.08.2016 | Коментарі (0)

У Законі України «Про освіту» визначені завдання загальної середньої освіти, акцентується увага на  вихованні громадянина – патріота Вітчизни, який здатен до подальшої освіти і трудової діяльності, із вільними політичними поглядами;  на формування творчої особистості учня, свідомого ставлення до своїх обов’язків; виховання поваги до національних скарбів українського народу; вироблення навичок здорового способі життя.

 

В Концепції національної Програми виховання, формування здорового способу життя, розвитку духовності і зміцнення моральних основ суспільства поставлені ряд завдань:

  • виховання високих моральних якостей, культури і трудової моралі;
  • збереження повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді;
  • запобігання злочинності, попередження інформації, яка містить в собі елементи асоціальної поведінки, жорстокості, насильства, порнографії, пропаганди наркотичних речовин.

Головним завданням школи є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкурентного обрання свого місця в житті.

Мої файли | Переглядів: 9250 | Завантажень: 965 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 28.01.2016 | Коментарі (0)

Дані презентації чудово підійдуть для проведення мультимедійних уроків алгебри у 10 класі при вивченні степеневої та тригонометричних функцій

Мої файли | Переглядів: 677 | Завантажень: 39 | Додав: ПРИВІТ | Дата: 28.01.2016 | Коментарі (0)

ВСІМ ПРИВІТ!!!
Вхід на сайт
Друзі сайту
nadiya_grechishko© 2024

uCoz